Blisko coraz bliżej

Veröffentlicht auf von Duch Ziemi

 


 Jak daleko nam do Boga

Ile czasu na to trzeba

By odnaleźć Jego słowa

Oraz złote wrota Nieba

 

Całe życie tego szukam

Wszystkie już przeszedłem drogi

W każdym szumie śladów słucham

Ucho wszystkie dźwięki łowi

 

Każdą myśl też przeczesuję

Co wlatuje mi do głowy

I nad Rajem kombinuję

Czy on dla nas już gotowy

 

Szukać teraz już przestałem

Myśl mi przyszła – kiedy nie wiem

Oto nagle zrozumiałem

Bóg jest we mnie a ja Niebem

 

Całe życie u mnie bawił

Wszystkie ze mną przeszedł drogi

Każdym dźwiękiem do mnie mówił

Każdym słowem dał przestrogi

 

Gdy opuszczę ciało moje

Z Nim zostanę sam na sam

Dobrze będzie nam we dwoje

Choć On tutaj a ja tam

 

A gdy będzie mi się smucić

Jabłko zjem by tu powrócić

 

__

Peter Erwin S.

 


Veröffentlicht in Przekazy pisane Wierszem

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post